Meer omzet door effectiever verkopen.

Klanten zijn net mensen.  Ze nemen hun besluiten zoals andere mensen.  De rol van de verkoper is de klanten te helpen bij het nemen van besluiten die gunstig zijn voor de leverancier.

De moderne sociale psychologie  levert een schat aan inzichten in het beïnvloeden van beslissingen van mensen.  Door goed gebruik te maken van deze nieuwe inzichten wordt de omzet verhoogd en neemt daarnaast ook de klanttevredenheid en klanttrouw toe.

Afhankelijk van de effectiviteit- en ervaring van uw verkooporganisatie stellen wij samen met u een traject op die moet leiden tot een verhoging van de omzet.  Wij hebben de ervaring dat een omzetverhoging van 10% tot 15% in veel gevallen tot de mogelijkheden hoort.

Meer informatie? info@newbusinessfactory.nl

Uw trainer is Rob Versluijs

Download

Learning to listen to our customers and understand their problem, before talking about selling our services, has strengthened our business and increased our turnover.

We asked Mr. Rob Versluijs to improve the commercial awareness and behaviour of our growing team to realise a better and stable service relation to our clients and colleagues. The training has resulted in a stronger market proposition; innovation of natural fibre based materials and products. This training program, amongst others, fits in our quality improvement plan 2015-2018.

The once-a year training was pragmatically, beginning with a short theoretical introduction, followed by well-prepared cases based on our own experiences. Besides the individual learnings we saw also a development of the team using the strengths of our colleagues. Today we use checklist to prepare contact meetings, making our sales calls much more effective. The trainings is “fit for purpose “and supported the company development. By the way, we also had a lot of fun!