Download brochure

New Business ontwikkelen

De ontwikkeling van nieuwe producten en diensten is een grote uitdaging voor veel bedrijven in het B-2-B.  Hoe start je een New Business traject? Wat moet je doen (of juist niet doen) om de kans op succes zo groot mogelijk te maken? Hoe kom ik het snelst tot resultaat? Logische vragen die we in deze masterclass behandelen.

Deze masterclass behandelt het gehele proces van New Business Development, inclusief de valkuilen. De innovatieboog staat hierbij centraal en de samenhang tussen de zeven stappen wordt behandeld.

We zoomen in op de diverse activiteiten per stap. U krijgt hierdoor gedetailleerd inzicht in een gestructureerd business development traject. Middels een gezamenlijke workshop evalueert u een casus.

Deze interactieve masterclass leent zich uitstekend voor in-company of heisessies voor MT’s, stuurgroepen en projectgroepen.

Voor wie: Managing Directors, Marketing Managers, R&D Managers, HR Managers, Finance Managers, New Business Developers

Onderwerpen:

  • Introductie
  • Markten – Competenties – Groeirichtingen
  • Segmentatie en Positionering
  • Workshop
  • Propositie en Businessmodel
  • Afsluiting

Tijdsduur: Eén dagdeel (4 uur)

Materialen: Hand-outs worden verstrekt tijdens de masterclass.

Investering:  Voor in-company, neem contact op voor de mogelijkheden. Voor open inschrijving, € 300,= p.p. excl. BTW.

Inschrijven: info@newbusinessfactory.nl